jojolaxen

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Johanna - 24 juni 2013 11:46

Nu äter vi lunch här på Skansen ^^

Av Johanna - 24 juni 2013 10:19

Hej igen! :) nu sitter jag i bilen med farmor Ludde och Hasse. Så vi är påväg till Skansen nu. Hoppas att det inte regnar iaf. Hoppas hoppas hoppas hoppas!

Ska hälsa lemurerna ^^

Haha, nu börjar jag tänka på när vi var på Skansen med klassen xD det var as kul! Tror jag gick i 3:an. Aa trean var det ju! Särskilt kul bar det bland Lemurerna ! Vi var där och fotade, vi satte oss på dom hör små räckena, då kom det lemurer och klättrade på oss! Vissa satte sig på någras huven! Och jag hade en i knät kommer jag ihåg, man får ju inte egentligen klappa dom.

Vänta, e framme nu. Får ta det nån annan gång ;)

Av Johanna - 24 juni 2013 07:56

Hej hej! :) nu sitter jag och väntar på bussen här ifrån bro som ska gå till kista. Vi åker till mammas jobb för att sen bli hämtade av farmor (bara jag och Ludde, inte mamma) sen åker vi till Skansen med farmor ^^ det är årligt, jag har varit på Skansen alla år med farmor sen jag var typ 3 eller nåt. :) så nu är det daxx igen. Jag kommer fota mkt och bilderna kommer upp här på bloggen sen. Men sen ska jag och Ludde åka till farmors landställe på Muskö. Så där ska vi vara hela veckan tror jag, eller så var det bara till fredag xD hah vet inte riktigt. Men kommer försöka uppdatera där, men tror inte mitt internet är så bra där så vet inte om det funkar.

Pöss pöss! <3

//JoJo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag är en tjej på 12 år, och börjar 7:an efter sommarlovet. jag bloggar om min vardag, och massa annat. hoppas att du gillar bloggen ;) om du har några frågor, fråga på bara. älskar det mästa. går på boxning, och har ett allmänt vanligt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för inlägg i framtiden
 Dagens Outfit
 Veckans Appar
 Bilder som jag ritat
 veckans spellista, musik jag lyssnat på
 mina middagar
 ett fakta om 1D varje dag
 en dikt varje fredag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jojo

Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards