jojolaxen

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna - 24 juli 2013 19:52

Förlåt! Har inte gjort inlägg på länge... Men ska skärpa mig nu!! Jag har iaf varit på cypern i en vecka! ^^ det var as najs! Nu e jag på landet så kan inte uppdatera så mkt för har dåligt internet :( men på tis så ska jag mamm ludde carro(!) coco linda och douglas till grönan! Yaay!!!! <3

Av Johanna - 6 juli 2013 12:34

Kom på att jag aldrig la upp några bilder som jag tänkt lägga upp. Dom är från en promenad vi gick med nåra andra. Men här är dom iaf :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Johanna - 6 juli 2013 12:19

Hej! Har varit dålig på att uppdatera men har varit på landet. Nu e vi påväg till en djurklinik i Uppsala. Smilla (min katt) har typ blivit biten av något så hon är svullen mellan ögonen. Det ser ut som ögonen sitter lite för långt ifrån varandra. :( men sen typ klockan 5, så ska vi till våra kusiner. Vi ska fira Wille som fyller 11, och mormor som fyller 72. Dom fyller år dagarna efter varandra. Men det blir sen.

Stackars smilla oxå :( hon sitter bredvid mig i bilen och jamar.... :(

Pöss! Och önska oss lycka till, så att det inte är nåt allvarligt. :(

Av Johanna - 5 juli 2013 14:18

När jag kom hem från kryssningen så shoppade jag LITE vid Slussen :)

Det jag köpte

GINA TRICOT

Vit kajal 29:-

Blå kajal 15:- (REA)

Foundation borste 29:-

GLITTER

! ? - Örhängen 20:- (REA)

Ankar- örhängen 10:- (REA)

Det var fett bra priser ! ^^ särskilt örhängena för 10:-

Pöss!!

Av Johanna - 3 juli 2013 20:26

Hejj! Nu har vi varit på båten ^^ det var jätte kul! Men nu e alla påväg till landet oxå. Jätte kul! Vi dansade på discot jag och Coco! Vi var snyggast bäst coolast och konstigast! ^^ men vi bara öste på! Det var oxå jätte god buffé, men tog tyvärr bara kort på efterrätten ^^ blev jätte mätt!!!! Men dansade tills discot slutade, och det var kl 21.30 typ. Sen var det 18års gräns... -.- då gick vi till ett dansband som spelade. Samtidigt så spelade killarna på såna automater, eller vad det nu är. Dom blev typ galna! Dom spela upp typ 200kr var! Och var panka sen xD men vi hade as kul! Jag och Coco, vi dansade bugg och nån variant av foxtrot tillsammans när dansbandet spelade, vi dansade bland gamlingarna på scenen! x) sen så typ vilade alla gamlingar. Då gick jag och Cornelia upp och dansade helt ensamma på scenen! :D alla kollade på oss när vi buggade. As kul! ^^ sen var man helt slut! Då var klockan 03.00 typ. Sen på morgonen hade mamma och Linda satt deras mobiler på alarm kl 8, så att vi skulle äta frukost sen. Men vi åkte ju till Åland, så på natten så bytte telefonerna till finsk tid, så telefonerna väkte en klockan 8 på finsk tid (kl7 i svensk tid!!!) så vi var as trötta, men det var buffé frukost oxå. Jätte gott!! ^^ sen badade vi, det fanns en liten pool där. Jag och Coco väntade där lite innan dom öppnade, och vi ville vara första som doppade sig, så direkt vi bytt om så sprang vi till poolen, sen hoppade vi. Då sa en liten kille till oss " man får inte hoppa i" och så pekade han på en skyllt! Hahah! XD i'm the king of the Badass! (2) !!! Driver...! Men det var as kul! ^^ nu e vi snart framme vid landet

Pöss!

Hare bra! <3

Av Johanna - 1 juli 2013 19:24

hejj! nu har jag varit på picknick i skogen. varit hemma hos Coco, dom kom hit sen. vi åt pizza ^^. jag red faktiskt på hästen i skogen! fast coco ledde hästen. men jag har inte suttit på en häst på typ 3-4 år. så e ganska stolt! ^^ fånigt för er häst tjejer ;) men var lite rädd för hästen först. men sen visade det sig att den var riktigt snäll! :) men inte bara det att jag ledde en häst så red ja ju, och jag red inte vanligt utan barbacka! "första" gången på häst, BARBACKA :) det var kul! men lite läbbigt! jag höll ju bara i hästens man. men det var as kul! det måste jag göra om! men e ju alergisk så fick utslag som kliade på benen och armarna. sen när vi kom hem så kliade det as mkt i ögonen. sådom blev lite svullna och röda. men lite alergi hindrar inte mig från något roligt! det e synd att jag inte kan gå på ridskola, för e alergisk mot damm och hästar. gick på ridskola ett litet tag i typ 2:an, men kunde inte andas i stallet. så kunde inte fortätta.. :( men det gick bra att vara i ridhuset. men annars hade jag varit en riktig häst tjej. tycker det är as kul att rida! fast jag inte kan ;)


nu kommer lite bilder från idag :)


pöss! (imorrn blir det kryssning med coco)


<3


kolla sista bilden! nöjd fotograf! xD

                               

Av Johanna - 1 juli 2013 12:18

Nu drar jag mamma och Ludde till Cornelia&Douglas. Coco är 2år yngre och Douglas e lika gammal som Ludde. Våra mammor e kompisar. Vi ska oxå på kryssning med dom imorrn:D yaay! Vi ska gå i skogen med 2 hästar ^^

Carro kommer sen istället för igår :)

Pöss på er! Bilder kommer sen! <3

LoL/JoJo

Av Johanna - 1 juli 2013 10:33

hej!

gick upp tidigt idag för pappa skulle till jobbet, och då skulle han lämna av oss hos mamma först. så jag har suttit och fixat en ny header, tycks? den blev lite fail men aja ;) sånt ee livet, såånt e livet, så myck....

haha, driver. men. sen var jag dum nog att fråga carro om hon ville komma över. men klockan e ju bara halv 11 0.0 men det kändes som att den var typ 1. poor carro. tänk om jag väckte henne x(


men vi har oxå startat en smink sida, där tipsar vi om olika sminkprodukter vi gillar, eller så "dissar" vi såna som är dåliga. ta och kolla in den sidan så e ni bäst! ska precis göra lite inlägg. sen fixar jag en header till oss ;)


pöss på er!! <33


vår sminksida: http://sminktipsarna.bloggplatsen.se


Presentation


hejj! jag är en tjej på 12 år, och börjar 7:an efter sommarlovet. jag bloggar om min vardag, och massa annat. hoppas att du gillar bloggen ;) om du har några frågor, fråga på bara. älskar det mästa. går på boxning, och har ett allmänt vanligt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för inlägg i framtiden
 Dagens Outfit
 Veckans Appar
 Bilder som jag ritat
 veckans spellista, musik jag lyssnat på
 mina middagar
 ett fakta om 1D varje dag
 en dikt varje fredag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jojo

Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards